anne_klucken.reismee.nl

Het begin van mijn avontuur :)

Vanaf februari 2018 ga ik voor twee weken een taalcursus in Oxford doen. Dit om mijn engels wat bij te spijkeren en om het leven in Engeland van dichtbij mee te maken. Ik verblijf dan ook in een gastgezin en ik ga de cursus English in the city volgen. Het is een standaard cursus met betrekking tot de stad Oxford. Ik zal elke ochtend zo'n vier uur les hebben en 's middags en 's avonds de tijd hebben om eropuit te gaan om vervolgens met andere studenten de cultuur, de stad en de omgeving te leren kennen. Ik reis via de reisorganisatie Travel Active waarvan ik deze blog ook heb gekregen. Ik zal mijn best doen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden :) xx Anne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active